Οι πελάτες που «έχασαν» ηλεκτρικές συσκευές εξαιτίας των αλλεπάλληλων διακοπών ρεύματος που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία «Μήδεια» έχουν τη δυνατότητα να αποζημιωθούν, μέσω της αντίστοιχης πλατφόρμας της ΔΕΔΔΗΕ.
Οι καταναλωτές πρέπει να συμπληρώσουν την ειδική φόρμα που υπάρχει στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ.
Όσον αφορά στη σχετική διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές, προκειμένου να λάβουν την αποζημίωση, απαιτείται να υποβάλλουν έγκαιρα την παρακάτω αίτηση αποζημίωσης:
- Να θέσετε στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ, εφόσον σας ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
• Να θέσετε στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ, όταν σας ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• Να υπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωσης αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που θα σας χορηγηθεί
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από
την υποβολή τους, ενώ σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής σας, σας καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Πηγή: CNN.gr